28 September 2009

open house =)

waaaaa , boring nye ....
raya kedua dah buat open house ....
pnat wokk tlg umi masak sume
naseb baik my bro yg x brape na hensem tu tlg
(dye tlg punn coz dye ingt kwn dye rmai na dtg,
dye beria critee kate 6 kereta na dtg ,
padahal sorang ponn xda)
i pulak ptg raye ptame tu beria laa txt sume
member suh dtg . mase plan sume cam
oke jee . then bila tiba hari raya kedua sume cam
x jadi ... haishhh
antara sebab musabab dorang x bole dtg adalah
seperti berikut :
mas hazera. . .
amoree : kao dtg ta?
mas : sorie ah weyy .. aku otw na blik
uma nenek aku ahh . sorie kayy
amoree : hmm oke ...
jien . . .
amoree : are you coming ?
jien : sorry , kene blik kampung
ilie . . .
ilie : weyh camne aku na pgi , aku kt perlis ni ...
amoree : hmm , tapela .
opie . . .
opie : weyh , kao kt ne ? aku kt dpn uma ang .
amoree : laa , awat x habaq maii awal awal
aku kt luar nie , nga tngkp gmbr family .
otw na blik tunggu ar jap .
opie : abang aku da anta gi uma aliaa . skang nie
ktorang ta de transport na gi uma ang .
amoree : laa . abg hang mane ?
dye pgi raye uma kwn dye ahh .
amoree : camne aku na amik kau ... aku pun nga
busy nie tlg umi ...
opie : tapela ... laen hari je la kami dtg .
( inilah akibat sblm dtg x nak kasi
tau da smpi bru kasi tau )
* ade sedikit di dlm ayat - ayat di atas ;)
sudahnye , hanya dua org saje yg dtg iaitu anaz n alia amira

No comments:

Post a Comment